Avatar billede clausn Nybegynder
12. juni 2008 - 19:50 Der er 1 kommentar

Roter skærmen i Vista

Hej eksperter,

Efter at der er kommet Vista på PC'en, har jeg brug for nyt grafikkort, da
det ikke kan vise billede lodret (min skærm står på højkant)

Jeg er derfor på udkig efter et AGP 8x grafikkort der kan vise lodret
skærmbillede. Asus N6200 (nVidia Gforce 6200 chip / 128 mb DDR, AGP 8X) har
muligheden, men selv nVidias support kan ikke løse problemet selvom at vi
har prøvet at opdatere drivere, slette dem, ændre div. indstillinger osv....
og nu opgiver jeg! (Pc'en er en ældre Dell Dimension 4600 pc). Hvis jeg
skifter til 90 grader, blinker skærmen og den skriver at opløsningen ikke er
understøttet.

Min skærm er en Dell E207WFP

Jeg leder derfor efter:
* AGP 8x grafikkort
* ATI chipset
* Gerne uden blæser
* Min 256 mb ram

.... - men kun hvis der er nogle herinde der kan bekræfte om rotation virker
under Vista Home Premium.

HELP ANYONE :)

Takker

Hilsen
Claus
Avatar billede juq Nybegynder
12. juni 2008 - 20:38 #1
Rotation virker under Vista Home premium.

Har det selv.!

Mit skærmkort er et Gforce Nvidia 7300 LE

Så det har intet med Vista at gøre men dine drivere og skærmkort.