Avatar billede oestergaard92 Nybegynder
12. juni 2008 - 13:47 Der er 2 kommentarer

Community system?

Hej.
Jeg leder efter et gratis community system, altså hvor brugere kan oprette sig og lave en bruger, der har de så en gæstebog og lidt forskelligt.
Nogen der kender sådan et gratis system?
Avatar billede belloc Nybegynder
12. juni 2008 - 14:48 #1
http://phpnuke.dk/

PostNuke er et frit open source publiceringssystem / Content Management System (CMS), der gør det muligt for dig at publicere indhold på et website. Systemet har et integreret publiceringssystem, downloadsystem, linkssystem og kan endvidere udbygges med utallige funktionaliteter.

Al arbejde i PostNuke foregår i et administrationssystem. PostNuke er et meget stabilt og sikkert produkt og kan med lethed anvendes i meget krævende miljøer.

PostNuke.dk. er en dansk/skandinavisk platform for nuværende og kommende brugere af PostNuke. Her kan du læse og skrive artikler, stille spørgsmål i forumet, finde vejledninger og meget andet. Adressen er: http://www.PostNuke.dk.

HUSK det handler også om at bidrage ikke kun om at modtage.
Vi vil gerne have hjælp i forumet eller til oversættelse af moduler, blokke, vejledninger o.l.
Har du noget du gerne vil dele med os andre, så send det til en af administratorerne (se under Kontakt).
Avatar billede belloc Nybegynder
12. juni 2008 - 14:48 #2
Hov var ment som et svar :)