Avatar billede hypofysen Nybegynder
11. juni 2008 - 12:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

fra front til myadmin

Jeg har siddet og lavet en opgave hvor jeg har oprettet med mysql front. Hvordan får jeg efterfølgende databasen importeret i phpmyadmin.

Hvis jeg forsøger at importere min sql-fil får jeg denne fejlmeddelelse:

#1289 - The 'InnoDB' feature is disabled; you need MySQL built with 'InnoDB' to have it working
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. juni 2008 - 12:55 #1
1) Lader være med at bruge InnoDB
2) Installerer (tillader) InnoDB på den mysql-server hvor du har phpmyadmin
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. juni 2008 - 12:57 #2
Avatar billede hypofysen Nybegynder
11. juni 2008 - 12:57 #3
problemet er jeg aner ikke hvad det betyder... Har ikke ret meget kendskab til brug af databaser (endnu)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. juni 2008 - 13:01 #4
Så må du fortælle lidt mere.
Avatar billede hypofysen Nybegynder
11. juni 2008 - 13:09 #5
jeg har lavet en skoleopgave på min computer hvor jeg kører med en wamp server og mysql front

Det vil jeg gerne have op på en webserver, jeg har et webhotel hos one, men kan ikke bare eksportere databasen fra front og derefter importere den med phpmyadmin
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
11. juni 2008 - 13:41 #6
Så er det fordi one.com tilsyneladende ikke understøtter InnoDB. Du kan måske vælge MyIsam i stedet for.
Avatar billede hypofysen Nybegynder
11. marts 2009 - 17:05 #7
luk