Avatar billede sharder Nybegynder
10. juni 2008 - 13:31 Der er 1 kommentar

Problemer med trådløst netværk

Hej
Jeg har i noget tid haft et trådløst netværk men hver gang jeg skal downloade noget over et par MB er jeg nødt til at tage det fra og kun bruge fastnet modemet fordi det går i stå. Er det sat forkert op?
Det er en Belkin WirelessG router, sat til et Zyxel 200 prestige moden fra cybercity.
Avatar billede jernespand Nybegynder
10. juni 2008 - 15:39 #1
Prøv at opdatere firmware på Belkin. Du finder de på deres hjemmeside. Husk at være 100% sikker på at du downloader den korrekte firmware, ellers dør din router.