Avatar billede yeti Nybegynder
21. juni 2001 - 08:34 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ZoneAlarm - Orange

Jeg har lige fået ADSL, men har problemer med, at min ZoneAlarm vil blokerer for min adgang til nettet. Er der nogen der har erfaringer med dette, og derfor har et løsningsforslag???

//Yeti
Avatar billede sommergrafik Nybegynder
21. juni 2001 - 09:31 #1
Har du checket konfigurationen til ZoneAlarm og fjernet fluebenene i9 security settings (block servers)? Sørg også for at få checket automatic lock etc.
Avatar billede dt Nybegynder
25. juni 2001 - 10:26 #2
prøv at være lidt mere presis med hvad blokker ! er det alt internetdagang har du sat på locked ? har zonealarm og kan kun sige possitive ting om den :)
Avatar billede christoballito Nybegynder
20. juli 2001 - 01:15 #3
har også zonealarm og mener det samme som dt. men det kan være at dit zone alarm sidder i højt beredskap det vil sige at du har enten trykket ctrl+s som lukker all kontakt til nettet eller du har gjordt det mens du konfigurerede  dit zonealarm. håber det var til hjælp.
Avatar billede yeti Nybegynder
31. august 2001 - 16:55 #4
Hest