Avatar billede gonnemand Nybegynder
08. juni 2008 - 15:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opdatering af listBox source

Hej.

jeg har en listBox(myListBox) som ikke vil opdatere, efter datasourcen (dtNameToIndex, som er en dataTable) er opdateret.

Jeg bruger følgende kode til at opdatere listBox'en.

            ((CurrencyManager)myListBox.BindingContext[dtNameToIndex]).Refresh();
playList.ValueMember = "totalName";
playList.Refresh();

Jeg har også prøvet at sætte myListBox.dataSource = dtNameToIndex; men dette virker heller ikke.
Avatar billede virtual1ty Nybegynder
08. juni 2008 - 16:02 #1
Prøv at refreshe hele form'en, EFTER du har refreshet listboksen:

Form1.Invalidate();

Skift Form1 ud med navnet på din form.
Avatar billede gonnemand Nybegynder
08. juni 2008 - 18:29 #2
Har forsoegt med en masse nu, og har foelgende kode

myListBox.Refresh();
form1.Refresh();
tabView.Refresh();
form1.Invalidate();
form1.Validate();

Intet virker...
Avatar billede gonnemand Nybegynder
08. juni 2008 - 20:51 #3
Det var fordi at mediaplayer opretholder sin egen playlist efter programmet er lukket!
Avatar billede gonnemand Nybegynder
08. juni 2008 - 20:53 #4
Der blev derfor brugt følgende kode til at slette dens playlist, inden den bliver fyldt nyt indhold i den:

mediaplayerplaylist.clear();