Avatar billede flemming-s Nybegynder
03. juni 2008 - 21:28 Der er 13 kommentarer

Google maps fungere ikke i Opera

Der er flere fejlfunktioner i Google maps når jeg bruger opera. bla kan jeg ikke se kan jeg ikke se mine markeringer i mine kort. Jehg kan heller ikke få lavet en korekt udskriving ved visuel vejvining :o/
Forslag til løsinger ønskes.
Avatar billede flemming-s Nybegynder
03. juni 2008 - 21:30 #1
Tilføjelse :o)
Der er ....Google maps som ikke fungere når jeg ....
Avatar billede pazau Nybegynder
05. juni 2008 - 22:10 #2
Det er "motoren" i Opera som ikke er fuldt kompatibel med Google Maps. Brug evt. en anden browser.
Avatar billede olebole Juniormester
06. juni 2008 - 16:34 #3
<ole>

flemming-s >> hvilken version af Opera - og på hvilken platform?

pazau >> Hvad er det i 'motoren' i Opera, som ikke er kompatibel med Google Maps?

/mvh
</bole>
Avatar billede pazau Nybegynder
07. juni 2008 - 00:14 #4
<olebole> Det er den måde den scripter Google Maps på.
Avatar billede lx2ba Novice
09. juni 2008 - 08:05 #5
Jeg har lige forsøgt mig med GoogleMaps i Opera, - finder ikke umiddelbart problemer!
Avatar billede lx2ba Novice
09. juni 2008 - 08:07 #6
Opera Version 9.27 Build 8841
Avatar billede olebole Juniormester
11. juni 2008 - 20:38 #7
pazau >> Ja, det kan naturlivis ikke være andet - men hvad ved scriptingen mener du skulle være inkompatibelt med Opera?
Avatar billede flemming-s Nybegynder
12. juni 2008 - 07:35 #8
Jeg bruger vertion  opera 9.27 ,platform XP
Avatar billede flemming-s Nybegynder
12. juni 2008 - 07:37 #9
Hvis jeg vil gernistallere Opera hvordan gem jeg så mine foretrukne så jeg kan genbruge dem ?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
12. juni 2008 - 18:59 #10
flemming-s> Det gør du vis menuen: File > Import and export > Export Opera bookmarks...

På danske er det nok noget i stil med: Filer > Importer og eksporter > Eksporter Opera bogmærker...

Når du så vil importere dem igen, er det bare med "Import Opera bookmarks" / "Importer Opera bogmærker"..
Avatar billede thesurfer Nybegynder
12. juni 2008 - 18:59 #11
flemming-s> Forresten.. kan du ikke lige smide et link til en side, hvor dit map ikke virker i Opera..? Så kan vi teste det..
Avatar billede flemming-s Nybegynder
18. august 2010 - 19:11 #12
Nogen der vil have point ?
Avatar billede flemming-s Nybegynder
18. august 2010 - 19:12 #13
JEG ER VED AT LAVE POINT OPRYDNING :O)