Avatar billede jknielsen Nybegynder
31. maj 2008 - 17:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Klonet disk blev samme størrelse som gl disk

Hej!
Jeg har med HDD clone 3,5 klonet min gamle disk da den var ved at være fuld. Jeg købte en 80GB disk og klonede den gamle 20GB over på den. Nu er det bare sådan at jeg ikke har fået mere fri plads?
Findes der et program der kan få de manglende 60GB tilbage?

Nielsen
Avatar billede thov Forsker
31. maj 2008 - 20:00 #1
Du kan bruge Cute Partition Manager http://www.cutepm.com/
(Og havde du brugt Norton Ghost, ville problemet ikke være opstået).
Avatar billede peet-49 Novice
01. juni 2008 - 08:25 #2
Opret en partion på resten i diskhåndtering.
Avatar billede thov Forsker
01. juni 2008 - 13:24 #3
peet-49 -> gør han det, er han jo lige vidt - den klonede partition var for lille LOL
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2008 - 13:39 #4
Avatar billede leif Seniormester
01. juni 2008 - 13:54 #5
thov -> Hvis han opretter en Partition på resten via Diskhåndtering og flytter fx. Dokumenter og lign. til det nye drev vil han jo have mere plads
Avatar billede jknielsen Nybegynder
01. juni 2008 - 15:09 #6
Jeg har brugt helgec's løsning med Insert og hjælp fra link'et
Point til helgec

ja og så kan det spørgsmål lukket...
Hvordan gør man så det?
Avatar billede Slettet bruger
01. juni 2008 - 19:04 #7
Ved at markere og acceptere dette svar