Avatar billede rmk24 Nybegynder
31. maj 2008 - 15:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

genskab slettet data

jeg har kommet til at lave en genindstallere min htc touch. tænkte ikk lige på jeg mistede hele min telefonbog. er der en mulighed for jeg kan genskabe telefonen eller  minimum mine kontakter.
Avatar billede venturer Nybegynder
31. maj 2008 - 16:07 #1
Normalt vil man godt kunne gendanne data på et flashdrev, men da din htc mere end bare et stykke flash ram, så tror jeg det kræver nogle specielle værktøjer for at kunne gendanne dine data. Jeg tror desværre ikke du selv kan gøre noget ved det.
Avatar billede rmk24 Nybegynder
31. maj 2008 - 16:16 #2
hvem skal jeg kontakte for at få gjort sådan noget eller hører om hvordan man gør
Avatar billede ladyhawke Novice
01. juni 2008 - 21:11 #3
Avatar billede rmk24 Nybegynder
18. august 2010 - 14:20 #4
lukket