Avatar billede tinkerbell Nybegynder
28. maj 2008 - 20:38 Der er 8 kommentarer

Hjælp hurtigt ?Tjen lidt penge på et mindre cms

Søger en person meget hurtigt til at lave er et mindre cms system i php samt database i mysql for min chef, da mine egne filer er gået tabt af det system jeg havde startet på. kan ikke nå at lave en ny (som helst skulle have været oppe og køre i går), så håber én har lyst til at tjene lidt håndøre for at lave et til ham meget hurtigt
Hjemmesiden er www.bilren.dk
cms sytemet skal kun kunne give ham adgang (ind til videre)til at rette i : tekst og prislister og så skal han have linket til email adressen vidersendt til en anden emailadresse af hans egen.
Avatar billede terke Nybegynder
28. maj 2008 - 21:24 #1
Kan et af de frit tilgængelige systemer ikke bruges? F.eks. Joomla, PHP-Fusion?
Avatar billede olebole Juniormester
28. maj 2008 - 21:26 #2
<ole>

Først skal sitet vel skrives om i kode fra dette årtusinde - bl.a. så CSS ikke er disabled i IE 6  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede tinkerbell Nybegynder
28. maj 2008 - 21:41 #3
Ved ikke hvad joomla er. er ikke helt så hardcore til programering mere har ikke rørt det i lange tider, men
Sitet understøtter php og Der hører php/myadmin mysql med til sitet.
kan én af jer lave et lille cms hurtigt ?
Avatar billede zips Juniormester
29. maj 2008 - 04:34 #4
Et meget nemt CMS system finder du her http://www.cmsimple.com blot tilret templaten som du ønsker eller hent en ny blandt de mange som findes her gratis http://www.dotcomwebdesign.com
Avatar billede tinkerbell Nybegynder
29. maj 2008 - 08:54 #5
Ja men jeg har ikke tid til at gå i gang med noget, så søger noget hjælp til én der gider ordne det for min chef og selvfølgelig for penge for det
Avatar billede zips Juniormester
30. maj 2008 - 04:43 #6
Jeg har klippet og klisteret lidt fra Bilren siden og fået dette ud af det http://www.prebendahl.dk/test-sider/bilren

Der skal lige rydes lidt op i koden, godt nok valider den, men der kan helt sikkert rette noget, men kik om det kunne bruges.

Hvis det er noget skriver du bare og får login koden til siden.

Dette er blot en test og lavet udfra det layout som siden har nu.
Avatar billede zips Juniormester
01. juni 2008 - 04:22 #7
Da jeg ikke har hørt noget fra tinkerbell, går jeg udfra der er fundet en anden til at lave det, så jeg har nu slettei det CMS system jeg havde sat op som prøve.

Derfor går linket nu til forsiden af domænet
Avatar billede laus0028 Nybegynder
03. juni 2008 - 21:55 #8
Jeg melder mig da.. Har 7 års erfaring og ca. 50 hjemmesider i rygsækken - kontakt mig på laust2@msn.com (opgiver derefter firmanavn og email)

Mvh