Avatar billede contici Nybegynder
28. maj 2008 - 12:25 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lige Marginer

Hej,

Har sidder og skrevet bachelor opgave den sidste måned, hele tiden med lige marginer.
Lige pludselig begynder den at gøre underlige ting. Det første ord på en linje er helt til venstre, men det næste skubber den helt ud til højre. Derefter fylder den nye ord på fra højre og skubber ind. Dvs hvis der på en linje kun er tre ord, står det første helt til venstre, det andet i midten og det tredje helt i højre side.

Hvad er det lige der sker?

Jeg tror måske det skete da jeg begyndte at "lege" med typografier,men har været inde og sætte lige marginer til Normal tekst.
Avatar billede -zonic- Nybegynder
28. maj 2008 - 13:11 #1
du skal også lige hakke af i "opdatér automatisk" så den gør det på hele din tekst
Avatar billede contici Nybegynder
28. maj 2008 - 13:18 #2
hmm... det hjælper ikke...
Avatar billede jkrons Professor
02. juni 2008 - 08:02 #3
Præøv at sætte et linieskift i slutningen af en af de linier, der driller.
Avatar billede contici Nybegynder
13. juni 2012 - 08:27 #4
LUKKET!
Avatar billede contici Nybegynder
13. juni 2012 - 08:27 #5
LUKKET IGEN!