Avatar billede spikedk Nybegynder
23. maj 2008 - 13:56 Der er 3 kommentarer

Problemer med sidetal i Word

Hej.

Jeg er ved at skrive hovedopgave, og har fået et problem nu hvor jeg skal lave indholdsfortegnelse.

Jeg har 9 bilag i opgaven, hvoraf de sidste 3 sider er i liggende format (da det er noget grafisk jeg har med)

Alle de forgående sider nummerer Word fint med 1-49, men så begynder den med side 0 på den første side hvor jeg har lagt siden ned. Dette giver problemer i indholdsfortegnelsen, fordi den begynder med side 0.

Jeg aner ikke hvad jeg skal gøre, for at få sidetal i den rigtige rækkefølge på alle sider.
Avatar billede jkrons Professor
23. maj 2008 - 13:58 #1
På den side, hvor sidetallet nu er 0, vælger du Indsæt sidetal. Klik på knappen Format og vælg Fortsæt fra forrige sektion.
Avatar billede peter.erikse Nybegynder
23. maj 2008 - 14:02 #2
Nu ved jeg ikke version af Word du har. I min version: Stil makøren på de liggende sider, og vælg Indsæt, Sidetal, Format og vælg "fortsæt fra forrige sektion".
Klik "ok" og "Luk"
Avatar billede jkrons Professor
02. juni 2008 - 09:35 #3
Kom det til at virke?