Avatar billede smitx Praktikant
22. maj 2008 - 07:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Begrænsning søger hjælp

Hej Eksperter.

Jeg kører en spilleside med Invision powerboard på MySQL 5 og PHP 5.26 hos et hostingfirma som jeg har lidt problemer med.

De ved ikke hvilken del der driller, så derfor spørger jeg her.

Jeg har adgang til php.ini på root, så hvis der kan tilføjes noget her, hvordan osv. kan det lade sig gøre.

Det drejer sig om at alle steder hvor jeg har testet dette og kørt hos tidligere host med standard opsætning på PHP og MySQL kører det fint, men lige hos min nuværende host driller det.

Når jeg i mit portal prøver at kører en større ændring går det galt.

Hvis jeg skal ind og slette f.eks. 300 filer via. portalet, vil den kun slette 195 af gangen, altså data, filnavnet som ligger i MySQL.

Skal jeg f.eks. lave en ny kategoi i mit spille portal, går det ok, men skal jeg f.eks så lave om på rækkefølge, således det kommer i alfabetisk orden 75 kategorier, går det galt.
Den kan ikke gemme det hele på en gang, og derfor går det fuldstændig galt.

Skal jeg f.eks. flytte 300 data fra kategori A til B går det også galt.

Jeg ved ikke hvad den begrænsning hedder eller andet, derfor søger jeg lidt hjælp da det drøn nedtur.

Som sagt, har det virket host tidligere hosts og også lokalt med standard opsætning.

Hilsen en desperat.
Avatar billede smitx Praktikant
22. maj 2008 - 08:23 #1
Kan lige tilføje, at mit arcade script er af forfatteren godkendt af IPB, og har aldrig mødt dette problem før :(
Avatar billede smitx Praktikant
22. maj 2008 - 19:56 #2
Slet ikke nogen?
Avatar billede smitx Praktikant
20. juni 2008 - 11:53 #3
Lukker