Avatar billede nikolan Nybegynder
20. maj 2008 - 12:01 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fjerne grå bagrund i tabel?

Hej

Jeg har et dokument som jeg har fået tilsendt som brevpapir. dvs. at der ikke er adgang til sideopsætning og andre ting der gør at man kan ændre i dokumentet.

I brevpapiret er der nogle forudbestemte felter man kan skrive i. Disse felter har en grå baggrund. Dem kan man bare slette og skrive hvad man vil, men nogle af de forudbestemte felter er inde i en tabel og der kan man ikke fjerne den grå bagrund. Alt hvad man skrive er altså med grå bagrund, hvordan fjener men denne baggrund?

Med venlig hilsen

Nikolaj
Avatar billede nikolan Nybegynder
20. maj 2008 - 12:11 #1
Der er dokumentbeskyttelse på, men det kan vel ikke være rigtigt at der skal være grå baggrund på det man skrive inde i tabellen, når der ikke skal i det man skriver udenfor tabellen.
Avatar billede nikolan Nybegynder
20. maj 2008 - 12:46 #2
Jeg har fundet en måde at fjerne dokumentbeskyttelsen på, så jeg lukker igen