Avatar billede mostcrazy Nybegynder
18. maj 2008 - 17:58 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Vise tabelkanter i word 2007

I word 2003 kunne man se konturen og opdeling i celler af en tabel der var indsat på en side. Det er bare ikke muligt for mig, at finde ud af hvordan man får word 2007 til, at gøre det samme uden man skal markere tabellen og "farvelægge" kanten.

Nogen der har et bud på en løsning?
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
18. maj 2008 - 18:14 #1
Klik i tabellen, vælg fanen Layout (under Tabelværktøjer). I gruppen Tabel helt til venstre finder du ”Vis gitterlinjer”. Det er den funktion, du skal bruge. I Word 2003 og tidligere er gitterlinjer grå og fuldt optrukne. I Word 2007 er de blå og stiplede. Gitterlinjerne ses kun i tabeller uden tabelkanter.
Avatar billede mostcrazy Nybegynder
30. maj 2008 - 16:09 #2
Dejligt, kom med et svar, så ryger der point i din retning
Avatar billede Lene Fredborg Ekspert
06. juni 2008 - 21:04 #3
Svaret kommer her - med lidt forsinkelse.