Avatar billede Slettet bruger
12. maj 2008 - 17:08 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Skype mobil

Jeg er ret interesseret i den nye Skype mobil, men så vidt jeg kan se kan man kun købe den hos 3mobil og dem er jeg så godt og grundigt træt af at blive tørret i røven af, at jeg hellere undværer telefonen.

Mit spørgsmål er derfor tofoldigt:

1. Kan man skaffe telefonen et andet sted end hos 3?

2. Hvis jeg får fat i sådan en telefon, så burde den vel også virke hos andre teleselskaber med mobilt bredbånd, right?
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. maj 2008 - 20:24 #1
1. Kan man skaffe telefonen et andet sted end hos 3?
Svar: Nej. Det er et produkt udviklet i samarbejde melle 3 og Skype.

2. Hvis jeg får fat i sådan en telefon, så burde den vel også virke hos andre teleselskaber med mobilt bredbånd, right?
Den er helt sikkert låst til 3, så det er også nej.
Avatar billede amews_aj Nybegynder
12. maj 2008 - 20:29 #2
Hvis du i forvejen har en mobil, hvad så med at forsøge at installere skype på den?
http://www.skype.com/intl/en/download/skype/mobile/choose/
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. maj 2008 - 20:40 #3
Husk så bare at så er det ikke gratis at ringe via skype (i forhold til opkald via pc) :)
Avatar billede Slettet bruger
13. maj 2008 - 17:28 #4
Nice, amews_aj. Det var lige hvad jeg skulle bruge. Anede ikke der var en beta ude til min n95. Hvis den ikke virker må jeg jo bruge IM+ indtil en v1.0
Smider du ikke lige et svar, så deler jeg pointene mellem jer to :)
Avatar billede amews_aj Nybegynder
13. maj 2008 - 17:53 #5
Jeg bruger det selv på en SE, det virker fint.
Husk samtaler til skype brugere koster alm. mobil -> fastnet takst
Og med skypeout (+ skypeouttakst)...