Avatar billede TheJoker Juniormester
04. maj 2008 - 14:31 Der er 1 løsning

Problemer med afspilning af film

Når jeg sidder på mit arbejde på min bærbar og ser en film fra youtube så virker den fint fra IE.. Men ca 90% af tiden kan jeg ikke se den på firefox som er min fortrukne browser.

Well i og for sig tænkte jeg ikke så meget over det men nu er den også begyndt hjemme på min private pc. Som har virket fint de sidste 6 mdr og før det. Har i og for sig aldrig set den fejl. Troede først det måske var noget firewall noget på mit arbejde. (men virker jo fint over IE 7)
Så nu er jeg sgu i vildrede..
Nogen der har et svar på hvad det kan være?

Min arbejds pc er med XP sp2
Og min hjemme er Vista Ultimate Sp1
Avatar billede TheJoker Juniormester
22. juli 2008 - 08:59 #1
lukker