Avatar billede madsupgradeit Nybegynder
01. maj 2008 - 22:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Sort skærm i mit MCE

Hej, har en hjemmelavet gammel computer som jeg har sat op til media center.

Har købt et nyt gfx kort(nvidia 6200 pci 128mb) bare så jeg kunne se film på det da mit gamle kort ikke understøttede det. . .

Men efter det nye kort er sat i har jeg haft problemer med, at når jeg sætter den i standby går det hele fint nok. Så snart jeg derimod tænder for systemet igen vil den ikke vise billede. som om hele compueren starte men den ikke smider noget ud på min fladskærm:s

Ville ikke mene det var noget med driverne da jeg ikke havde problemet før,  men har selvf opdateret alle driverne inklusiv BIOS
Avatar billede madsupgradeit Nybegynder
22. juli 2008 - 13:55 #1
a
Avatar billede madsupgradeit Nybegynder
28. april 2009 - 08:26 #2
fff