Avatar billede camidoto Nybegynder
01. maj 2008 - 00:18 Der er 4 kommentarer

Outlook læserude og virus

Jeg har i dag hørt at man kan automatisk få åbnet vedhæftet virus og der i emailen kan være skadelig HTML kode som aktiveres hvis man har læseruden slået til i Outlook 2003

Er der nogen herinde der kender til dette problem eller henvise til artikler vedr. dette problem ?
Avatar billede vejmand Juniormester
01. maj 2008 - 00:30 #1
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
01. maj 2008 - 01:16 #2
når det ifølge microsoft ikke er noget problem så længe programmet er opdateret, så betyder det jo at der _kan_ afvikles kode blot mailen åbnes i læseruden

er det ikke korrekt forstået?
jeg tilråder altid mine kunder at slå indholdsruden fra, men jeg har faktisk aldrig prøvet at gå længere ind i det. meget interessant ...
Avatar billede camidoto Nybegynder
01. maj 2008 - 08:21 #3
Jeg skal tilføje at jeg har McAfee virusscan og jeg får mail fra en mail server der er bag en firewall
Avatar billede vejmand Juniormester
26. september 2008 - 03:13 #4
Er problemet løst?