Avatar billede hajl Nybegynder
15. april 2008 - 09:59 Der er 7 kommentarer

Bruger login system

Hej med jer

Søger forgævs efter et system hvor man kan logge ind og evt skrive privat beskeder til hinanden.

Om det er et færdig script eller en artikel som jeg skal igennem modtages de med kyshånd :)

Krav :
Login system
- Angiv Brugernavn/Kodeord
- Gensend kode ved mistet kode
Privat besked system
- Skal kunne skrive privat beskeder / ved at skrive brugernavn
- Søge efter bruger (ikke noget krav)

Så kender du et system der kan det må du meget gerne melde dig på banen
Avatar billede jakobdo Ekspert
15. april 2008 - 11:13 #1
Har du kigget i artikler ?
Avatar billede hajl Nybegynder
15. april 2008 - 11:37 #2
Ja..men kunne ikke rigtig finde nogen med mulighed for privat besked ?
Avatar billede jakobdo Ekspert
15. april 2008 - 11:42 #3
Det kan man "altid" udbygge med.
I bund og grund er det "bare" en tabel som har afsenderID, modtagerID, besked og evt. status på beskeden og ekstra info som tidspunkt osv...
Avatar billede hajl Nybegynder
15. april 2008 - 11:52 #4
Ok....Så det er bare om at flette det sammen den artikel der er derinde med evt en anden som kan sende ?

Har du evt link til det ?
Avatar billede jakobdo Ekspert
15. april 2008 - 12:02 #5
I mit hoved! :o)
Avatar billede hajl Nybegynder
15. april 2008 - 12:29 #6
Noget du kan dele ? ;)
Avatar billede jakobdo Ekspert
15. april 2008 - 12:42 #7
Ikke bare sådan lige.
Men enten skal du søge i artikler eller også skal du prøve fra bunden selv.
Skal gerne guide dig.