Avatar billede galan Nybegynder
14. april 2008 - 14:53 Der er 7 kommentarer

360 grader produkt billeder

Hej eksperter,

Jeg har i de sidste par dage søgt på google efter inspiration og en løsning.

Det drejer sig om at jeg har nogle produkter, som jeg gerne vil have at mine kunder skal kunne dreje 360 grader omkring. Jeg har fundet mange løsninger til at lave panorama billeder, men det går jo ikke når kameraet i disse tilfælde er centerpunkt, hvor det skulle have været produktet.

Jeg har overvejet at selve processen med at tage billeder af produkterne, kunne gøres ved at have kameraet stående på et stativ, og produktet på en roterende flade, så det drejer om sin egen akse.

Men hvordan jeg sætter det hele sammen, og får et ordentligt produkt ud af det, har jeg ingen ide om.

Nogen der kan hjælpe, med en del eller måske en komplet løsning?

På forhånd tak...
Avatar billede vejmand Juniormester
14. april 2008 - 15:06 #1
Avatar billede uffesteenberg Novice
14. april 2008 - 21:45 #2
Avatar billede uffesteenberg Novice
23. april 2008 - 22:28 #3
Noget af det, der kunne bruges????
Avatar billede simpel3d Nybegynder
15. maj 2008 - 15:05 #4
Hej

Tjek lige vores hjemmeside www.simpel3d.dk

Vi laver 3D fotos af produkter til forskellige formål, herunder til webbrug. Priserne for et 3D foto til webbrug er 395,- pr. stk. hvis du betstiller over 20stk. 3D fotos.

Vi sælger dog ikke "gør det selv" udstyr. Håber ellers, at du finder en god løsning :-)
Avatar billede aners Nybegynder
18. maj 2008 - 22:10 #5
Det kan alle da lave, smid objektet på en drejefod og roter det mens du tager billeder fra samme vinkel - klip det derefter sammen til en GIF eller bedre, om du ønsker mere end 256 farver.
Avatar billede simpel3d Nybegynder
19. maj 2008 - 12:08 #6
Hej 'aners'

Ja, jeg giver dig fuldstændig ret. Princippet er ret simpelt.

Men jeg tror nu, at det nogle gange kan betale sig at få lavet tingene profesionelt, hvis man ønsker et sikkert og omkostningslavt resultat :-)

Det kan vel sammenlignes med, at man prøver at sy sine egne underbukser ;-)
Avatar billede vejmand Juniormester
26. september 2008 - 03:25 #7
Er problemet løst?