Avatar billede johnzaar Nybegynder
11. april 2008 - 02:30 Der er 6 kommentarer

seagate sata 250 gb problem

hej jeg har problemer med min nye Fujitsu Siemens SCALEO Pa 2662
jeg har lavet den om fra Vista til XP men har fået det problem at i denne computer hvis jeg højreklikker på min hd viser det er en 150 gb hd i stedet for 250gb i selve bios og aida 32 systeminformation bliver det godt nok registreretsom 250 gb hd
nogen der har en løsning på problemet ??? så vil jeg blive glad
Avatar billede Slettet bruger
11. april 2008 - 06:44 #1
Installer SP2
Avatar billede johnzaar Nybegynder
11. april 2008 - 13:20 #2
det er instaleret og det hjælper mig ikke af med problemet
Avatar billede tfswebguy Nybegynder
11. april 2008 - 13:26 #3
Højreklik på Denne Computer, vælg "Administrer", gå ind under Lager > Diskhåndtering, og der burde dine sidste gb gerne ligge ubenyttet..
Lav et nyt drev ud af dem.

Vil du have dem med på dit Windows drev skal du bruge en Windows XP CD med SP2 indbygget, eller bruge et eller andet smart partitioneringsprogram (Partition Magic ex)
Avatar billede johnzaar Nybegynder
11. april 2008 - 13:50 #4
det ser sgu ud til det er det bare mærkeligt den ikke registrere dem rigtigt når jeg ligger windows ind  kanon tusind tak
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. april 2008 - 20:24 #5
Det er en begrænsning i XP der laver den "fejl" :)
Avatar billede frand Nybegynder
11. april 2008 - 20:31 #6
Er det ikke nærmere en begrænsning i ATA?