Avatar billede castello Nybegynder
08. april 2008 - 17:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Fjerne firma logo

Hej hos eksperten!

Har installeret en WinXP Pro fra en recovery cd udgivet af Siemens/Fujutsi. Installationen gik ok men efter endt installation har min pc i kontrolpanel-system oplysninger fået Siemens/Fujutsi logoet ind i stort format...ikke særlig fedt på en pc af andet navn. Kan det fjernes i registrerings databasen eller hvor det end gemmer sig??

Mvh Castello
08. april 2008 - 18:27 #1
Avatar billede castello Nybegynder
08. april 2008 - 18:53 #2
Kanon Larry, skal så lige finde ud af hvordan jeg får givet dig de point...
08. april 2008 - 19:26 #3
Avatar billede castello Nybegynder
08. april 2008 - 19:54 #4
Hej Larry! Det var snart sværere at give dig point som at skrive spørgsmålet, tihi! Takker mange gange...
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. april 2008 - 21:05 #5
Bare sådan lige for at sige noget...

Det du har gjort er ikke tilladt og dit spørgsmål skulle have været lukket.
Der står på den recovery cd at den kun er beregnet til Fujitsu Siemens computere.