Avatar billede snifx Nybegynder
08. april 2008 - 11:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

RAM til bærbar (Asus M6B00N)

Hej

Jeg har en aldrende Asus M6B00N, som godt kunne trænge til lidt ekstra RAM.
Jeg har fundet frem til at det skal være typen DDR333, da det er den slags RAM den kommer med fra fabrikken.

Maskinen er "født" med 512 mb og jeg vil gerne sætte en stang på 1 Gb i den slot, der er tilgængelig på bagsiden.

Jeg kan bare ikke finde DDR333 RAM-typen på edbpriser...?
- kan man bruge en anden type, og i så fald hvilken?
(gerne med link)
Avatar billede Spotgun Seniormester
08. april 2008 - 12:33 #1
På edbpriser skal du søge efter PC2700 og 333mhz. Kig efter SO-DIMM ram. Det ser f.eks. ud til at følgende passer til dine specs:

http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=73237
Avatar billede snifx Nybegynder
09. april 2008 - 11:46 #2
fornemt. Så har jeg bestilt ram. Tak for din hjælp
Avatar billede Spotgun Seniormester
09. april 2008 - 16:11 #3
Det var så lidt. Du får lige et svar her.