Avatar billede mr_falle Nybegynder
07. april 2008 - 11:23 Der er 3 kommentarer

c# certificering

Jeg går og leger lidt med tanken om at blive certificret i c#, nogle der har nogle ideer til hvad det koster, samt hvilke opgaver man bliver stillet?
Avatar billede bitmatic Nybegynder
07. april 2008 - 12:00 #1
Du køber det Microsoft Training Kit der hører til den eksamen du vil have, og så koster det 1600 kroner per eksamen hos Teknologisk Institut.
Avatar billede ladyhawke Novice
07. april 2008 - 12:46 #2
det var da dyrt!

bestil bare testen online via prometric.com, der kan du vælge mellem en masse forskellige udbydere i Danmark. Bemærk dog at nogen af dem tager et ekstra gebyr (Odense tekniske skole gør det og måske Teknologisk Institut) oveni prisen på prometrics hjemmeside. Prisen er ca. 88 britiske pund for tiden og centre som
Qualitynet i Brøndby tager ikke ekstra gebyr.
Avatar billede ladyhawke Novice
07. april 2008 - 12:48 #3
Der findes en masse steder hvor du kan købe forberedelsestests eller spørgsmål, men det vil du nok føle som spild bagefter...

Læs godt på materialet og læs listen på Microsofts hjemmeside for den certificering du ønsker og se hvilke emner der hører med i certificeringen...