Avatar billede tigermus Nybegynder
06. april 2008 - 19:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Driveren detekterede en controllerfejl og QueryDosDevice Failed

Hej Eksperter,

Jeg har lige skiftet min amd 64 3000+ ud med en amd 64 x2 4200+
og skiftet mit Geforce FX-5700Le ud med et HD3850 AGP.
Mit bundkort er et Asus A8V-deluxe rev.2

Jeg har ikke et varmeproblem, men hver gang jeg har presset systemet en anelse skriver den i "Sid Meyers RailRoads"

"QueryDosDevice Failed, Ikke tilstrækkelige systemressourcer".

Går jeg så efterfølgende ind i event-loggen skriver den

"Driveren detekterede en controllerfejl på \Device\Harddisk0\D"

Medal Of Honor Allied Assult, Crahser efter ca. 25minutter.
her er samme fejl i eventlog "Driveren detekterede en controllerfejl"

Nogen der har en ide til hvad der kan være galt ?
Avatar billede tigermus Nybegynder
13. april 2008 - 11:27 #1
Det opstår som regel når jeg har slået Anti Aliasing til i bl.a. Railroads, FarCry.
Avatar billede tigermus Nybegynder
13. april 2008 - 21:29 #2
Har nu prøvet at flytte grafikkortets 6pins forbindelse på en anden tråd, dette afhjalp controller-fejlen, men ikke at den skriver QueryDosDevice Failed
Avatar billede tigermus Nybegynder
14. april 2008 - 17:26 #3
Har øget størrelsen på swap-filen, dette har tilsyneladendeløst problemet.