Avatar billede logfiler Nybegynder
06. april 2008 - 18:14 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Indstilles til maksimeret vindue

Hvordan indstilles IE 7 dk til at maksimere vinduerne automatisk når jeg åbner et vindue, fx fra skrivebordet eller fra foretrukne?
Avatar billede nva Praktikant
06. april 2008 - 18:23 #1
Sikkert som IE6. Åbn vinduet - træk det stort nede i hjørnet - luk det igen og det burde start i den størrelse som du lukkede det i. Men hav kun det vindue åbnet, når du gør det.
06. april 2008 - 18:23 #2
... velkendt spørgsmål *S*

Åbn IE (kun ét vindue)
TRÆK vinduet til max størrelse (Ikke MAXIMER funktionen).
Hold [Venstre-SHIFT] og klik på [X] øverst højre hjørne for at lukke pænt...

Så skulle den gerne vågne op i den tilstand hver gang...
06. april 2008 - 18:23 #3
*5 sek*
Avatar billede nva Praktikant
07. april 2008 - 12:51 #4
Lægger et svar, som du bare afviser, hvis du ikke kunne bruge mit input.
Avatar billede logfiler Nybegynder
08. april 2008 - 14:21 #5
Ingen af delene virker. - Jeg kan sagtens trække det så det bliver stort, men jeg vil have det sådan at det åbner i maksimeret tilstand (og ikke i så stor som jeg kan trække den
Avatar billede logfiler Nybegynder
08. april 2008 - 14:33 #6
Dette program virker til det, men det må kunne konfigureres uden at man skal have et program

http://www.jiisoft.com/iemaximizer/Download.aspx
08. april 2008 - 14:34 #7
Avatar billede logfiler Nybegynder
08. april 2008 - 19:11 #8
Der var ikke noget nyt i det :-) Det program havde jeg selv linket til
Avatar billede logfiler Nybegynder
15. april 2008 - 20:56 #9
Måske andre, der har en løsning?
Avatar billede logfiler Nybegynder
18. april 2008 - 18:27 #10
Det ser ikke ud til at der er flere bud, hvorfor jeg lukker igen