Avatar billede ms-dos Nybegynder
31. marts 2008 - 11:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Download nyhed på TV2

Der er et indslag på TV2-nyhederne, som jeg gerne vil downloade og have liggende. Men jeg kan ikke finde et værktøj. Linket er http://nyhederne.tv2.dk/video/index.php/nodeId-11010994.html

Hvor finder man selve filen henne ?
Avatar billede Slettet bruger
31. marts 2008 - 11:57 #1
Hvis du anvender IE skulle den ligge her C:\Documents and Settings\DitLogindNavn\Local Settings\Temporary Internet Files Og med et kryptisk filnavn som f.eks:JH6587sdfdsg.vlf som skal afspilles af adobe flash player.

Men hvordan du afspiller den aner jeg ikke, prøv adobe.com
Avatar billede juniordelux Nybegynder
02. april 2008 - 18:45 #2
Med den nyeste version af Real Player som kan downloades gratis kommer der automatisk en mulighed for at downloade en video fra nettet når man ser den...

Så har du mulighed for at gemme filen hvor du vil.
Avatar billede ms-dos Nybegynder
05. april 2008 - 19:42 #3
TAK