Avatar billede dacman Nybegynder
25. marts 2008 - 10:23 Der er 4 kommentarer

Manglende billedekselpler

Hey.
Jeg bruger windows vista, og min computer er begyndt at spille mig et puds.. Når jeg er i en mappe med billeder og den er sat til at vise store ikoner, viser den ingen billedeksempler.. Altså feks mappen billeder i dokumenter, der viser den kun ikoner, men ingen billedeksempler... Hva kan være galt, og hvor kan det rettes.. På forhånd tak.
Avatar billede dacman Nybegynder
25. marts 2008 - 10:27 #1
Sorry overskriften.. Der sku selvfølgelig stå billedeksempler.
Avatar billede vejmand Juniormester
25. marts 2008 - 10:30 #2
Og mappen er defineret som billedemappe?

Jeg har ikke Vista, men i XP fungerer det sådan:

Højreklik på mappen -> Egenskaber -> Tilpas -> Vælg "Billeder" eller "Fotoalbum"
Avatar billede dacman Nybegynder
25. marts 2008 - 10:37 #3
Ja, mappen er tilpasset til billed og videomappe...
Avatar billede vejmand Juniormester
25. marts 2008 - 10:44 #4
Hvis det er et forholdsvis nyt problem, kan du evt. prøve med en systemgendannelse:
http://windowshelp.microsoft.com/Windows/da-DK/help/9f6d755a-74bb-4a7d-a625-d762dd8e79e51030.mspx