Avatar billede uhadada Nybegynder
18. marts 2008 - 12:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Outlook 2007 og Avast

Hejsa...

Har Outlook 2007 og vil nu høre efter, hvordan jeg laver det således at når jeg sender en e-mail, kommer der automatisk en linie i bunden af e-mailen hvor der står at den er tjekket for virus. Bruger Avast virus program.
Avatar billede resten Nybegynder
18. marts 2008 - 14:54 #1
Det kan ikke fjernes hvis det er den gratis version du bruger.
Det er den reklame man må betale for at bruge deres produkt.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
18. marts 2008 - 15:10 #2
Tror du har læst spørgsmålet forkert :-)

uhadada-> Jeg tror ikke Avast kan gøre det automatisk - men du kunne jo selv føje teksten til en signatur, og vælge at bruge den signatur automatisk for alle mails...
Avatar billede uhadada Nybegynder
20. marts 2008 - 12:11 #3
Ok takker for svaret. Giver du et svar Ole Madsen, så er der point.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
26. marts 2008 - 15:10 #4
Jeps - der er svar her.
Avatar billede uhadada Nybegynder
29. marts 2008 - 11:59 #5
Takker igen