Avatar billede nybygger Nybegynder
11. marts 2008 - 19:36 Der er 4 kommentarer

Vudering af ny portal: www.eventportalen.dk

Hej med jer!

Kunne godt tænkte mig, at få Ris og ros af www.eventportalen.dk mht. farver, brugervenlighed... Hvad kan gøres bedre...? osv. :-)

På forhånd tak.

http://www.eventportalen.dk
Avatar billede viggosmor Nybegynder
11. marts 2008 - 20:51 #1
Jeg synes det er et meget indbydende site, selvom farverne måske er lidt på den mørke side?

Men det sætter samtidig fokus på billederne... hvilket jeg godt kan lide....

Når man søger på events er der endnu ikke så mange...

men ellers synes jeg brugervenligheden er i top....

Flot site synes jeg.... :)
Avatar billede Himbear Nybegynder
11. marts 2008 - 22:41 #2
Hov, det er nede ...
Avatar billede nybygger Nybegynder
11. marts 2008 - 23:28 #3
Ja, vi har desværre lidt alvorlige problemer med Surftown. Har d.d. brokket mig og så må vi se om det hjælper

Den burde ikke være nede i dette sekund?
Avatar billede Himbear Nybegynder
11. marts 2008 - 23:42 #4
Det ser udmærket ud :)

Men jeg er ikke så vild med højlys/skygge effekten på kasserne i midten.

Menuen ser lidt skør ud i Firefox på mac, i det hele taget kunne menuen godt bruge lidt styling, lidt mouseover eller noget lidt mere grafisk.

Du har et telefonnummer stående til venstre for menuen, måske er det en god idé at forklare hvilken service de kan få på nummeret.