Avatar billede ribe Nybegynder
17. juni 2001 - 18:32 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

se og søg i tekst-filer

Hej, er du frisk, så er der 150 point at tjene!

Jeg mangler et program, hvor jeg kan se tekstfiler (xxx.htm eller / og  xxx.txt)
Det skal være således, at jeg kan vælge, at have 1, 2 eller 3 forskellige tekstfiler fremme på samme tid.
(spalter)
Jeg ønsker, at kunne søge efter et (gerne flere) ord i den, af de filer der fremme, jeg ønsker.
De fundne ord skal være makeret, f.eks. farvet.
Ved et klik eller taste en tast, skal der kunne søges efter det næste ord i samme fil.
Jeg ønsker frit at kunne vælge, hvilken spalte jeg vil hente en ny fil ind i.
De filer jeg ønsker, at kunne hente ind er op til 4.MB lange.
Formen og de enkelte spalter må gerne have brugervenlige farver.
Hilsen
hans
Avatar billede tracker Nybegynder
17. juni 2001 - 19:03 #1
Litepad.... tror jeg det hedder!

Der kan du se flere dokumenter på samme tid, og du kan søge osv! prøv det...

søg evt efter det på metacrawler eller andre søgemaskiner!
Avatar billede ziron Nybegynder
17. juni 2001 - 19:05 #2
sikke et program, vil du have kode med???

hvis ikke så brug UltraEdit det er rigtig godt:

www.UltraEdit.com

/ZIRON
Avatar billede tracker Nybegynder
17. juni 2001 - 19:09 #3
Skal du bruge det til html programmering?
Avatar billede ribe Nybegynder
17. juni 2001 - 20:06 #4
tak for dit råd om UltraEdit - ZIRON det ser ud til at være et rigtig godt program!

nej, jeg skal ikke bruge det til html programering