Avatar billede mutti Nybegynder
17. juni 2001 - 15:47 Der er 22 kommentarer og
2 løsninger

CS - Wallhack

HEYSA

Hvordan wallhacker man i counter-strike????

KH MUTTI
Avatar billede parazite Nybegynder
17. juni 2001 - 15:48 #1
Avatar billede vladimirr Nybegynder
17. juni 2001 - 15:49 #2
Avatar billede netsrac Praktikant
17. juni 2001 - 15:51 #3
Avatar billede nomiz Nybegynder
17. juni 2001 - 15:53 #4
Avatar billede nomiz Nybegynder
17. juni 2001 - 15:54 #5
Ville det egentligt være imod ekspertens regler at svare på dette ?
Avatar billede bbs Nybegynder
17. juni 2001 - 15:55 #6
Ej, fed ide!
Netsrac-> Kanont domæne!
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
17. juni 2001 - 16:00 #7
nomiz :

Ja du kan jo nok svare på det eller hvad?

Til Mutti :

Fuck hvor er du en nar!
Avatar billede nomiz Nybegynder
17. juni 2001 - 16:08 #8
®azzer® > Nej, det kan jeg ikke.

(hertil skal det lige siges, at ®azzer®  er lidt muggen over at jeg tog ham i 1 on 1, på dust)
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
17. juni 2001 - 16:13 #9
Nej jeg er bare forundret over at du gættede hvor jeg kom hver gang. Nu har jeg ikke spillet 1 on 1 før men i dust er der trods alt mere en vej at gå. At du så påstod du kune høre mig er sædfølgelig iorden. Forskellen var på at jeg gik somregel og så kan du ikke høre hvor jeg er.

Men okay!
Avatar billede tommyf Nybegynder
17. juni 2001 - 16:18 #10
nomiz >> Tror ikke det er mod ekspertens regler - det er jo ikke ulovligt, kun uetisk.
Avatar billede nomiz Nybegynder
17. juni 2001 - 16:38 #11
®azzer® >> Det er fair nok, hvis det er første gang du spiller 1 on 1. Jeg har spillet meget 1 on 1 , og er \"meister-1on1\" i klanen, når der skal spilles 1 on 1. Det gælder jo ikke kun om at kunne høre dig, men også tænke ligesom dig, og sårn\'.

Tommyf >> Præcis. Synes dog eksperten burde lave en regel angående snyd i online-spil.

/vh
Simon
Avatar billede efunder Nybegynder
17. juni 2001 - 23:21 #12
fuck mand jeg håber du finder en af de der snyde cheats. Så i stedet for at du får Wallhack i CS så bliver din HDD formateret,...kryds fingre næste gang du starter CS med en cheat!!!
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
18. juni 2001 - 08:11 #14
kapla0 :

Hvorfor gør du det? Vi andre prøver at gøre alt for at forhindre så noget pis!!
Avatar billede kapla Nybegynder
18. juni 2001 - 08:18 #15
®azzer®> Mener det samme som efunder ;-)
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
18. juni 2001 - 08:23 #16
hm...!!!! der er jo cheats der virekr på de links for søren.
Avatar billede kapla Nybegynder
18. juni 2001 - 08:29 #17
Om mutti vil bruge de cheats må han da selv om

(håber han bliver won banned)
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
18. juni 2001 - 14:20 #18
kapla0 :

Jeg synes det er dobbeltmoralsk at du synes han skal won bannes, men at du alligevel godt vil tjene point på det.
Avatar billede mutti Nybegynder
19. juni 2001 - 14:38 #19
LOOOOOOOOL!! :PPP

jeg skal ikke bruge sådan noget PIS, jeg ville bare se hvordan i reagerede på det - og rasser, jeg golder 110% med i dig, at det er noget fucking taber pis!

jeg satte den her debat igang, da jeg alligevel ikke havde noget at bruge mine points til :D

HEH :D
Avatar billede tommyf Nybegynder
21. juni 2001 - 13:08 #20
mutti >> Jeg ved ikke om du prøver at \"redde ansigt\" eller virkelig mener det - men det virker lidt lamt.
Avatar billede efunder Nybegynder
21. juni 2001 - 13:46 #21
mutti -> det er nok det lammeste jeg har hørt...for at sætte en debat igang...damn hvor er du dum at høre på...
Avatar billede mutti Nybegynder
29. juni 2001 - 01:23 #22
det er også fordi min mor plejer at klø mig i nakken

idioter - højrøvede spasserer
Avatar billede jelzin101 Praktikant
29. juni 2001 - 01:27 #23
nu vi er igang ( ved godt at jeg burde stille et nyt sp. men alligevel) mit cs hakker h e l t vildt .... ( og det er ikke min forbindelse = t2) det er sket efter jeg installerede w2k. ( og jeg har hentet nye drivere til både lyd - net - bund og andet.)
hvis nogen har et svar der virker skal jeg nok lave et sp. og give vedkommende pt.
Avatar billede efunder Nybegynder
29. juni 2001 - 13:27 #24
to ord: service pack 2