Avatar billede -holmen- Nybegynder
04. marts 2008 - 13:59 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

"No signal"

Hej
Jeg valgt at købe et nyt grafikkort, da jeg begyndte at have nogle problemer med at køre de nye spil.
Jeg har indtil videre kørt med et AGP kort og valgte at købe et PCI-E, da jeg har både AGP og PCI-E slot på mit bundkort.
Efter jeg har sat det nye grafikkort i, får jeg "no signal" på min skærm. Jeg tænkte derfor at der muligvis var et problem med PCI-Een på bundkortet, og besluttede derfor at købe et nyt bundkort.
Efter at have modtaget det nye bundkort (som kun har PCI-E) står jeg med samme problem.
Jeg har været ude hos forhandleren og teste grafikkortet og det virker fint.
Jeg har prøvet at hive stikket til skærmen ud mens computeren kører, skiftevis prøve at køre med de to ramklodser jeg har.
Jeg er lidt på bar bund.

Håber nogen kan hjælpe mig!
04. marts 2008 - 15:13 #1
Check i BIOS om der er et eller andet mht GRAFKIKORT port valg ?
Avatar billede -holmen- Nybegynder
04. marts 2008 - 15:20 #2
Korrekt... Men jeg har prøvet at slå den over til PCI-E, samt at slette driverne til mit gamle grafikkort.
Avatar billede matcho Nybegynder
04. marts 2008 - 15:43 #3
Vil det sige at det er det nye bundkort du prøver og starte med det system du havde på det gamle.
Hvis det er:Så gå i bios ogsæt den til og starte fra cd,kom din xp cd i og genstart og lav en repair kan være du er heldig.
04. marts 2008 - 15:46 #4
Bare for en go' ordens skyld - kommer der heller ikke nogen BIOS POST besked på skærmen ?
Hvis heller ikke så er det IKKE software problem!!!
Avatar billede -holmen- Nybegynder
05. marts 2008 - 06:41 #5
Der kommer INTET på skærmen... Hverken BIOS POST eller noget.
Men mit gamle bundkort viker og mit nye grafikkort virker jo.

Jeg har lavet en aftale med forhandleren hvor jeg købte mit nye grafikkort, at jeg kan tage min computer med derud og så kigger han på den (mod betaling selvfølgelig).
Så det overvejer jeg kraftigt at gøre.
05. marts 2008 - 07:58 #6
PS: Alt det med at fedte/slette drivers m. betyder ikke en dyt hvis der ikke engang vises BIOS POST besked...

Gi' gerne et feedback om hvad du/I finder ud af ...
Avatar billede -holmen- Nybegynder
05. marts 2008 - 09:04 #7
Will do...
Avatar billede -holmen- Nybegynder
19. juni 2008 - 11:20 #8
Okay, lidt lang tid siden jeg oprettede dette spørgsmål.
Men grafikkortet gik lidt i glemmebogen igen.

Jeg fik dog løst problemet. Det viste sig, at være mig strømforsyning som ikke leverede nok amp. selvom den var på 520W.

Jeg diskuterede problemet med en kollega og han foreslog, at jeg prøvede at købe en ny strømforsyning, hvilket jeg gjorde (sikrede mig selvfølgelig at det kunne levere over 30 amp.) og wupti... så virkede det hele. ARGH !"¤#&!&%/!#¤

Men tak for alle de gode forslag!