Avatar billede geoman27 Novice
03. marts 2008 - 07:59 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Opdatering af FF og tilføjelser

Jeg kan ikke opdatere Firefox i min Vista, hverken selve browseren når der er kommet nye versioner, eller de tilføjelser jeg har.

Jeg har ca. 15 tilføjelser, og jeg prøvede at gå dem igennem manuelt og downloade dem fra hjemmesiden, og der var opdateringer til halvdelen af mine tilføjelser.

Det kan vel ikke passe at man skal hente alt manuelt bare fordi man bruger vista...
Avatar billede lx2ba Novice
03. marts 2008 - 10:50 #1
For mig lyder det som en oplagt af-/geninstallerings sag. Hent seneste version af FF hjem (ver. 2.0.0.12). Det skulle jo ikke være en særlig stor sag  :<)
Hilsen
Birger
Avatar billede geoman27 Novice
03. marts 2008 - 11:40 #2
Men jeg har hver eneste gang jeg har installeret firefox, afinstalleret den gamle og installeret den nye, sammen med de føromtale 15 tilføjelser.
Jeg bruger ff 2.0.0.12 nu

Men skal jeg prøve igen?
Avatar billede geoman27 Novice
11. marts 2008 - 07:25 #3
Nu har jeg afinstalleret det hele, og slette mappen og gjort det hele forfra. Stadig samme fejl. Jeg får meddelsen fejl under opdatering/kunne ikke finde opdatering.
Avatar billede geoman27 Novice
16. marts 2008 - 16:14 #4
Jeg har fundet ud af at det har noget at gøre med min digitale signatur og det har jeg ikke overskud til at gå i gang med lige nu.

Men en løsning er her med denne "lille" guide
http://forum.mozilladanmark.dk/viewtopic.php?p=18202#18202

Så hvis der er andre der har problemer med dette så kan de gå derind og følge guiden.

Så jeg lukker tråden nu.
Avatar billede geoman27 Novice
16. marts 2008 - 16:15 #5
Lukket
Avatar billede geoman27 Novice
16. marts 2008 - 16:17 #6
Uhmmm det gik vist ikke helt som det skulle....