Avatar billede hkprofil Forsker
01. marts 2008 - 16:47 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kontrolpanel lukker ned

Jeg har brug for at fjerne et gammelt Antivirus program for at installere et nyt. Mit problem er, at jeg ikke kan komme ind i Kontrolpanelet. Vinduet popper op, men med følgende fejlmeddelelse:
Windows stifinder er holdt op med at fungere. Windows søger efter en løsning på problemet.... og så lukker den ned.

Derefter popper et nyt vindue op:
Problemrapporter og løsning.
Download updates for Nero 8

Er der nogen der kan hjælpe mig?
Avatar billede thov Forsker
01. marts 2008 - 17:14 #1
Kendt Nero fejl (Som Ahead ikke gider/kan-finde-ud-af at rette).
Find og omdøb filen NeroBurnRights.CPL, så virker dit Kontrolpanel igen.
Avatar billede hkprofil Forsker
01. marts 2008 - 17:47 #2
Desværre hjalp det ikke. Hvis det altså var Nero8 - filen jeg skulle omdøbe?
jeg sender lige den fulde tekst:

Download updates for Nero 8
This problem was caused by Nero 8. Nero 8 was created by Nero AG.
Solution
--------------------------------------------------------------------------------
A newer version of Nero 8 is available for download that will address this problem.
Nero AG recommends updating to the latest version of Nero 8 to take advantage of security and stability improvements.
Go to the Nero AG website and install the latest version of Nero 8:
Nero AG
--------------------------------------------------------------------------------
Rate this response:Provide Feedback

Har du evt. andre forslag?
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
02. marts 2008 - 01:55 #3
Hvis du har Nero 8 installeret, så er det 99,9% det der er problemet. Har selv haft samme og måtte afinstallere Nero fra programmets egen mappe for at løse problemet.
Avatar billede thov Forsker
02. marts 2008 - 04:20 #4
Det er da muligt, at opdateringen fra december løser problemet http://www.nero.com/eng/downloads-nero8-update.php
Avatar billede hkprofil Forsker
02. marts 2008 - 10:27 #5
Hej downloadcentral, TAK for hjælpen DET HJALP. Send venligst svar. Jeg har endnu flere problemer, som jeg nu har mod på at forsøge med, så derfor opretter jeg dem i et nyt spørgsmål, måske kan jeg også her få hjælp.
Avatar billede downloadcentral.dk Nybegynder
02. marts 2008 - 12:15 #6
Intet problem =)