Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2008 - 20:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kontrolpanel åbnes "Windows Stifinder er holdt op med at"

Hej! Når jeg åbner kontrolpanel i Windows Vista, så fryser den med det samme og så kommer en popup: "Windows Stifinder er holdt op med at virke". Det sker hvergang. Jeg har formateret min computer 5 gange. Hvergang med held, men et par uger efter begynder den ikke.
Jeg læste mig frem til det var nero på http://www.hardwareonline.dk/traad.aspx?fid=14&tid=405404, men jeg har IKKE Nero. Jeg har heller ikke spyware eller virus, da den lige er formateret, scannet osv.

Jeg vil give 100 point til personen som svarer på dette! Mange tak på forhånd!
Avatar billede Slettet bruger
29. februar 2008 - 08:24 #1
der er f.eks 2 forskellige versioner af vista 32 + 64 bit. den kan ligge i forkert drivere her

jeg ville starte med en helt ny instalering hvor så meget som det er muligt er slået fra som standard i bios. jeg mistænker en driver for at nåh ja drive gæk med dig.

for i dit tilfælde at finde den er der kun den lange vej. det kunne som være en fejl på dit bundkort men det tror jeg ikke og så må det jo være noget andet der stopper kontrolpanelet

måske er det dit virus program - måske er det dit office program ja der er nok at tage fat på.

det her kan du ikke bruge til meget men jeg ser at der ikke er nogen der svarer og så må du den lange vej.

jeg har lagt mig ind på denne tråd for hvis der er 1 der har løsningen er den også min.
Avatar billede Slettet bruger
29. februar 2008 - 15:26 #2
Problemet ligger i der er tjekket drivere, der er slået så vidt muligt alt fra i bios ved formatering - op til flere gange.
Avatar billede Slettet bruger
29. februar 2008 - 16:21 #3
jeg prøver igen.

det skal hives ud af dig--hvad er det for en vista version 32 eller 64 bit version.
hvad hedder bundkortet - grafik kortet strøm og så videre.

hold ikke dine oplysninger tilbage for det kunne jo være det fik en klokke til at ringe hos en af os herinde.
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2008 - 12:58 #4
Hovsa - undskyld så. Jamen - hvordan finder jeg ud af det? Jeg tror det er 32 bit vista jeg har.
Avatar billede terminator Nybegynder
22. marts 2008 - 01:17 #5
Tro flytter ingen bjerge herinde på eksperten...
Avatar billede Slettet bruger
18. november 2010 - 12:31 #6