Avatar billede vivaa.dk Nybegynder
28. februar 2008 - 15:59 Der er 1 løsning

PDA kan ikke gå på nettet under deploy

Hej

Jeg er ved at udvikle et PDA program der kræver forbindelse til internettet.

Men når jeg deploy'er min application kan den ikke forbinde til internettet.

Jeg ved at i Windows XP med Active Sync kunne man vælge at den skulle have tilladelse til at forbinde til internettet via wireless når den var forbundet.

Jeg bruger nu vista og kan ikke finde en sådan en funktion, og slår jeg wireless til bliver den slået fra igen ligeså snart den får forbindelse.

Tester jeg mit program uden den er sat til compen, virker det fint, men jeg kan jo ikke debugge når den ikke er sat til..

Hvad gør jeg?
Avatar billede vivaa.dk Nybegynder
04. marts 2008 - 09:31 #1
Lukker af her igen..