Avatar billede Trez Seniormester
28. februar 2008 - 10:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Webshop bog

Findes der en bog som opbygger en webshop stille og roligt gennem hele bogen.

Jeg ved der er en bog hvor man vha. Dreamweaver, php og mysql opbygger et CMS med database og det hele, men ville gerne have en sådan bog bare med webshop.
Avatar billede justrace Novice
28. februar 2008 - 11:53 #1
Prøv et kig i: www.saxo.dk

Nuligvis en bog der du kan bruge.
Avatar billede madx Nybegynder
28. februar 2008 - 13:01 #2
Jeg vil ikke tages til indtægt for lødigheden, idet jeg ikke har læst bogen, men forfatteren siger selv at den er OK ;-)

http://webshop-hvordan.dk/

(Jeg  h a r  foreslået ham, at anmelde den, men det kan du jo så gøre - jeg og sikkert andre også hører gerne hvad du synes ;-)

Ham Søren her: http://www.afdeling18.dk/blog/alternativer-til-thorborgs-e-pusher.aspx har forholdt sig til hvad man får mere, hvis man fravælger E-pusher, som snakker lidt i rundkreds om emnet: http://blog.abilitor.dk/2006/11/16/epusher.htm

Mvh.
Avatar billede Trez Seniormester
28. februar 2008 - 17:27 #3
madx problemet med den første du skriver om er at den antager man bruger en færdig løsning, det jeg leder efter er hvordan jeg laver en fra bunden, altså med php og mysql kode osv.

Og så vidt jeg kan se er link nummer 2 heller ikke det jeg leder efter.
Avatar billede madx Nybegynder
29. februar 2008 - 00:14 #4
Sorry, jeg læste vist dit indlæg for hurtigt...

Mig bekendt findes den bog ikke, og sikkert ikke fordi det jo i bund og grund handler om at koncepte, kravspecificere og kode op/producerer - altså det man jo gør, når man bygger en løsning fra bunden.
Avatar billede Trez Seniormester
04. marts 2008 - 19:09 #5
OK lader ikke til at der findes en sådan bog.

Ved godt jeg har afvist dig allerede madx, men dig og justrace må gerne lægge et svar hvis i vil have points for den tid I brugte :D
Avatar billede madx Nybegynder
04. marts 2008 - 19:37 #6
Tak for tilbuddet... skriv hvis du sidder med noget konkret
Avatar billede justrace Novice
04. marts 2008 - 19:47 #7
Ikke til mig, men hvis jag skulle lave noget lign. ville jeg nok vælge noget CMS.
Avatar billede Trez Seniormester
04. marts 2008 - 20:02 #8
Jeg er enig med dig der justrace, det er til en skoleopgave og vores lærer er fan af java servletter og jeg hader det og vil hellere lave det i php.