Avatar billede kodak Mester
26. februar 2008 - 19:46 Der er 1 løsning

Film Database

Jeg søger en database i php der kan hjælpe mig med at holde styr på mine film.
Jeg har set den lund har lavet http://www.referencer.lund.dk/filmdatabase2/ og syntes han får endel med, men da han ikke længererer lillig til at sælge eller udgive så vil jeg høre jer her inde, er der nogen der kan hjælpe mig med at finde en database.
Databasen skal kunne indeholde det meste af disse oplysninger:
Dvd oplysninger:

Original Title
Anden title
Region
Genrer
Prodiceret
Varighed
Omslags typpe
Studier
Udgivet
købt
Pris
Skuespillere (Navn - Rolle)
Instruktion
Manuskript
Produktion
Klip
Musik
Lyd
Scenografi
Billedeformater: PLA / HTSC - Pan & Scan, Fuldskærm, Bredformat (16 x 9 optimeret)
Lydspor: (eksempel vis Engelsk Dolbidigital 5.1)
Undertekster
Resumé
Cover (Back - front)
EAN (stregkode)
Censur
Ekstra materiale
M.M.

Og jo self har jeg prøvet at google det men søger muligvis ikke de rette ord / sætninger.

Så plece hjælp mig
Avatar billede kodak Mester
22. marts 2008 - 17:35 #1
>>>LUKKER<<< Har for mange projekter.