Avatar billede xavis Nybegynder
25. februar 2008 - 23:28 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Importering af bogmærker

Hejsa

Jeg har problemer med at importere bogmærker ind i Firefox. Et par af mine backup-filer, kunne jeg godt importere, men jeg har problemer med en af dem, som tilfældigvis også er den vigtigste.

Filen hed .htm til efternavn, men det skulle der vel ikke være nogen problemer i.

Håber, I kan hjælpe.

På forhånd tak.
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
25. februar 2008 - 23:45 #1
hvis det er en htm fil kan du så åbne den som en almindelig hjemmeside? hvis ikke, kan du så åbne den med en editor (fx notepad) eller er den helt crashed?
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
25. februar 2008 - 23:46 #2
Med "åbne som almindelig hjemmeside" mener jeg om den åbner i firefox hvis du dobbeltklikker på den i stifinder
Avatar billede xavis Nybegynder
26. februar 2008 - 12:55 #3
Ja, det gør den - og dér kan jeg så se alle links'ne...men da noget af et arbejde at sidde og ordne dem alle sammen igen, hvis de bare lige kunne importeres.
Avatar billede mrmox2 Nybegynder
26. februar 2008 - 15:54 #4
hvis den fungerer som en almindelig hjemmeside, så tror jeg at der er noget galt med firefox. kan du ikke prøve at lave en testprofil i windows og prøve at importere bookmarks i firefox som den nye bruger. så udelukker vi fejl i bruger-indstillinger (der kan opstå fejl i firefox-indstillinger fx ved pludselig lukning af PC)
Avatar billede xavis Nybegynder
14. marts 2008 - 02:56 #5
Hejsa

Nu har jeg haft prøvet at oprette en ny profil og installere firefox derpå. Der sker nøjagtig det samme. Hvad kan jeg ellers gøre?
Avatar billede xavis Nybegynder
04. april 2008 - 11:06 #6
Tak for tilbagemeldingen.. :-/
Avatar billede olebole Juniormester
04. april 2008 - 19:13 #7
<ole>

Send din tak til Eksperten! Det er meget ofte, man ikke får mails om nye indlæg i de tråde, man deltager i. Det er mere end sandsynligt, det er den helt forkerte, du bitcher overfor

/mvh
</bole>
Avatar billede xavis Nybegynder
09. april 2008 - 05:26 #8
Sorry, didn't know.. Har jeg ikke selv været udsat for, men en undskyldning alligevel til Mr Mox.

Hvis han, du eller andre så alligevel har et bud på, hvad der kan gøres, er jeg villig til at give point alligevel i en anden tråd. Smid en besked, så finder vi ud af noget.
Avatar billede vejmand Juniormester
09. april 2008 - 05:46 #9
Ved ikke om det hjælper, men prøv at omdøbe den til .html til efternavn.

Hvis jeg eksporterer mine bogmærker, gemmes de i en .html fil.
Hvis ikke det hjælper, kan du jo bare døbe tilbage igen.
Avatar billede xavis Nybegynder
09. april 2008 - 06:33 #10
Hej vejmand

Det har jeg prøvet, men det hjalp desværre ikke.