Avatar billede drinkit Praktikant
20. februar 2008 - 19:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

windows xp tilbehør og funktioner er væk? Lyd, lommergner mm.

Jeg er kommet til at afinstallere mine "tilbehør og funktioner" under tilføj/fjern windows komponenter..
Nu skal den bruge min windows xp cd for at installere det igen.. men den har jeg ik
er der et alternativ?
Avatar billede egzonrh Nybegynder
20. februar 2008 - 19:42 #1
Den problem har jeg også:P. Jeg prøvede pgså det der med tilføj/fjern windows ko., men jeg har også brug for CDen, men den har jeg desværre ikke:D
Men jeg har kun fundet en løsning. Altså hvordan man finder Paint.
Man skal gå ind i Start --> Kør og skrive "mspaint"
Det er ikke det du leder, men det er en start:D
Avatar billede stefanandersen Nybegynder
20. februar 2008 - 20:02 #2
nu ved jeg ikke hvor lang tid det er siden du afinstallerede de funtioner/tilbehør?

Men de burde meget gerne kunne gendannes, hvis du ikke har slået systemgendannelse fra

Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse
Her skal du så vælge Gedan computeren, som den var på et tidligere tidspunkt.
Avatar billede drinkit Praktikant
20. februar 2008 - 20:04 #3
har selvfølgelig været smart at deaktivere systemgendanelse!! :(
Avatar billede egzonrh Nybegynder
20. februar 2008 - 20:04 #4
Når jo:D System gendannelse. Den havde jeg helt glemt. Med den kan man også..
Avatar billede stefanandersen Nybegynder
20. februar 2008 - 20:08 #5
når okay surt
Avatar billede egzonrh Nybegynder
20. februar 2008 - 20:15 #6
Jep, surt også for mig. Jeg vidste ikke engang man kunne det dengang.
Avatar billede egzonrh Nybegynder
20. februar 2008 - 20:17 #7
Men jeg tror fakttisk ikke man kan gør noget ved det uden systemgendannelse eller CDen.
Avatar billede drinkit Praktikant
25. august 2009 - 22:12 #8
smid svar! lukker
Avatar billede drinkit Praktikant
10. september 2009 - 17:44 #9
lukket