Avatar billede n-design Nybegynder
14. februar 2008 - 18:26 Der er 4 kommentarer

Søger partner til PHP web-applikation

Jeg søger en partner til udvikling af en idé jeg har til en webapplikation i bedste web 2.0 stil. Jeg vil ikke afsløre nærmere om hvad applikationen går ud på her da idéen til at starte med skal beskyttes.

Som betaling vil jeg give en stor del af den virksomhed der kommer til at ligge bag applikationen.

Dine kvalifikationer:
- Åben og udadvendt
- Overholde deadlines
- Have god humor

De lidt mere faglige:
- PHP5 og MySQL5 (du skal være super god til disse to)
- javascript og ajax
- HTML og CSS

Hvad jeg kan tilbyde:
- En rigtig god idé
- Iværksætter miljø
- Jeg kan ikke love guld og grønne skove, men muligheden er der!
- Mit store netværk og mulighed for at virksomheden pludselig vil blive stor (hvis vi to i samarbejde gør det godt nok)
- medvirken i en film om projektet.

Kunne dette være noget for dig så send meget gerne en e-mail til mig hvor du beskriver dig selv, dine kvalifikationer og dine tidligere referencer og opgaver.

Med venlig hilsen
Niklas Stephenson
niklas@stephenson.dk
Avatar billede n-design Nybegynder
14. februar 2008 - 18:50 #1
Glemte lige at skrive at du skal være bosiddende i århus
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
15. februar 2008 - 17:12 #2
Hvad med du skrev lidt om dig inden så man ved hvad man kan forvente sig af seriøsitet og faglighed?
Avatar billede olebole Juniormester
15. februar 2008 - 17:37 #3
<ole>

- det ville i hvertfald virke langt mere seriøst  ;o)

/mvh
</bole>
Avatar billede olebole Juniormester
15. februar 2008 - 17:41 #4
- og måske burde du også forklare, hvad du mener med 'web 2.0'.

Hvis fem webfolk sidder sammen og diskuterer 'web 2.0', sidder fem webfolk og diskuterer fem forskellige emner. 'Web 2.0' er primært et buzz-word uden egentlig definition - og som kan betyde alt muligt mellem himmel og jord  ;o)