Avatar billede wanthai Nybegynder
14. februar 2008 - 17:48 Der er 2 kommentarer

Mail server i Sambar 6.4

hej

jeg vil gerne prøve at sætte en mail server op på min egen maskine.

Jeg køre Sambar 6.4, og det er jeg meget godt tilfreds med.

Jeg har lavet a-recorden med mail.domæne.dk
                  cname        *.domæne.dk
                  samt MX  mail.domæne.dk

når jeg kører telnet wanthainet 110  får jeg ok på både user og password.

og jeg modtager også mails fra min cybercity kont,

men jeg har et problem med mail AUTH, for når jeg prøver at sende fra webmail får jeg denne fejlmeddellese:

Unexpected Mail Server response ['127.0.0.1' 250] received: 553 Mail FROM does not match mail AUTH
Attempt to send the following message failed...

Jeg har nok stirret mig blind i documentation, for lige meget hvordan jeg forsøger at finde denne fejl lige meget hjælper det.

Håber at kunne få nogle bud på hvor fejlen ligger
Avatar billede wanthai Nybegynder
14. februar 2008 - 18:03 #1
har sat primær og sekundær til at pege på ISP, og får positiv resultat når jeg tester med linket i config.

skal global.contact sættes til at pege på alle der har en mail addresse?
Avatar billede wanthai Nybegynder
01. marts 2008 - 09:55 #2
hej

er der slet ingen der har erfaring med dette??????????