Avatar billede axel21 Juniormester
14. februar 2008 - 10:11 Der er 1 kommentar

Ang. .htaccess

Hej. Jeg kører med .htaccess på min server, og det virker fint. Men jeg kunne godt tænke mig at lave en logger, så jeg kunne se hvem der loggede ind hvornår, hvilke sider de besøgte etc.

Men der kan hjælpe.
Avatar billede langbein Nybegynder
15. februar 2008 - 00:42 #1
For redhat orienterte distroer så logges vel hele web trafikken inklusive for .htaccess her:

/var/log/httpd/access_log

Her kan man vel med et filter eller liknende få fram trafikken på de aktuelle directory.

Alternativet må vel bli å installere et helt nytt loggesystem for det aktuelle directory.