Avatar billede strandedangel Nybegynder
10. februar 2008 - 21:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Min jubii mail adresse i Outlook

Hejsa.. Nu har jeg kigget lidt i tidligere stillet spørgsmål ang. mail adresse i Outlook.. Jeg kunne se ikke lige finde det jeg manglede.... Jeg mangler hjælp til server for indgående mail og server for udgående.. Hvor støver jeg info op? På forhånd tak.
Avatar billede leif Seniormester
10. februar 2008 - 21:49 #1
Er der ikke noget med at det kan du kun hvis du har en betalingsudgave ?

Var det vist på et tidspunkt
Avatar billede strandedangel Nybegynder
11. februar 2008 - 04:44 #3
Mange tak for hjælpen, begge to
Avatar billede Jensen DK Novice
11. februar 2008 - 08:54 #4
http://expfaq.dk/behandling_af_svar#behandling_af_svar
Det er ikke nok at takke for hjælpen du skal også dele point ud.
Avatar billede vejmand Juniormester
11. februar 2008 - 12:59 #5
Velbekomme, svar kommer her.  :-)