Avatar billede froc Nybegynder
08. februar 2008 - 20:29 Der er 14 kommentarer

Jeg kan ikke se mine Foretrukne/favoritter

Jeg lukkede min computer ned igår. Da jeg så startede den op idag var alle mine Foretrukne/favoritter væk.

Men når jeg går ind på C:\Documents and Settings\Froc\Foretrukne ligger alle file der.

Men når jeg gå ind i internet explorer kan jeg ikke se dem??

En der ved hvorfor???
08. februar 2008 - 20:54 #1
Ved ikke umiddelbart hvorfor, men med denne "Tweak UI" kan du selv bestemme hvor IE skal kigge efter Foretrukne:

http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx ->
"This PowerToy gives you access to system settings that are not exposed in the Windows XP default user interface, including mouse settings, Explorer settings, taskbar settings, and more." ->
http://download.microsoft.com/download/f/c/a/fca6767b-9ed9-45a6-b352-839afb2a2679/TweakUiPowertoySetup.exe

(Samt en masse andre ting ...)
08. februar 2008 - 20:55 #2
Velkommen til Eksperten.dk
Generelt -> http://expfaq.dk/
Avatar billede froc Nybegynder
09. februar 2008 - 12:10 #3
Men når jeg tilføj et link i internet explorer så ligger den link ind i C:\Documents and Settings\Froc\Foretrukne
09. februar 2008 - 12:37 #4
Men nævnte "Tweak UI" kan du selv ændre/checke placeringen af "Foretrukne" mappen...
Avatar billede froc Nybegynder
09. februar 2008 - 13:58 #5
Ja ved jeg godt... Men den kan ikke vise dem.. men godt lægge dem ind i mappen
09. februar 2008 - 14:31 #6
"...Men den kan ikke vise dem..." hvordan ska' det forståes ?
Avatar billede froc Nybegynder
09. februar 2008 - 23:57 #7
Når jeg åber min Foretrukne/favoritter i internet explorer er kolonne bare helet hvid
10. februar 2008 - 11:12 #8
Hmmm...

Hent Dial-a-fix på dette link, og gem det på skrivebordet.

Direkte link
http://djlizard.net/software/Dial-a-fix-v0.60.0.24.zip

Brug kun nr. to link, hvis det første ikke virker.

Du får da lige et andet link hvis det ikke lykkedes med det første:
http://djlizard.net/Dial-a-fix-2006-09-19.exe

Sæt flueben i følgende, og klik herefter på "GO". Genstart og check om det har hjulpet:
IE
Avatar billede froc Nybegynder
14. februar 2008 - 19:51 #9
Det virke ikke :(
14. februar 2008 - 20:12 #10
Hmmm...

Prøv at ÆNDRE placeringen af Foretrukne mappen i henholdsvis Windows
C:\Documents and Settings\Froc\Foretrukne
og via nævnte "Tweak UI" til samme nye sted ...
Avatar billede froc Nybegynder
15. februar 2008 - 16:49 #11
ikke lige med???
15. februar 2008 - 21:19 #12
Sådan:

... nuværende placering er eks:
C:\Documents and Settings\Froc\Foretrukne
Copy mappen \Foretrukne med indhold til et anden sted eks:
C:\Temp\Foretrukne

Derefter i "Tweak UI" ændre placeringen af Foretrukne/Favorites (du har vel fundet stedet i programmet? ) til det andet sted
C:\Temp\Foretrukne

Prøv med IE igen...
Avatar billede Henrycharles7 Nybegynder
11. januar 2012 - 14:33 #13
Jeg kan ikke finde foretrukne mere, er der nogen der kan hjælpe mig?
11. januar 2012 - 19:34 #14
<Henrycharles7>: Du bør/skal oprette din egen tråd med dit spørgsmål...