Avatar billede madsen20 Nybegynder
06. februar 2008 - 16:25 Der er 1 kommentar

Opsætning af ASUS router

Hej experter.

Jeg er kunde hos Fullrate, men er blevet træt af deres udstyr (trådløs router)Jeg har derfor købt en ASUS WL-600g router, men da jeg ikk er nogen expert til det med netværk, vil jeg høre om i kunne hjælpe mig med at få det til at virke.

Efter jeg har sat VPI og VCI til henholdsvis 0/33 går jeg i stå, Da jeg ikke ved hvilken forbindelse jeg bruger, PPPoA eller PPPoE eller MER eller IPoA eller om den bare skal Bridge ???

Med Venlig Hilsen, ham uden internet !
På forhånd tak :)
Avatar billede scheea2000 Nybegynder
19. marts 2008 - 11:16 #1
Ja undskyld, men hvorfor bruge en anden router?