Avatar billede Slettet bruger
06. december 1999 - 21:44 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Nyheds Script

Jeg søger et komplet news-script....

det skal virke sådan et der kun bliver skrevet 100 bogstaver.. og neden under er der et link som henviser til hele artiklen....

Findes dette, og i så fald.. hvor....???

Hvis I ikke forstår min forklaring.. så sig lige til..

-BackSlash.dk
Avatar billede s Nybegynder
06. december 1999 - 21:53 #1
Jeg tror ikke det findes men du kan få det lavet.
Avatar billede Slettet bruger
06. december 1999 - 21:57 #2
s... af dig..?????

Hva skal du have for det.....

Banner-eksponeringer... points..???
Avatar billede styrelse Nybegynder
06. december 1999 - 22:40 #3
Jeg er lige med på en lytter ;-)
Avatar billede jps2mt Nybegynder
07. december 1999 - 09:45 #4
LN >>> Jeg vil gerne lave det til dig...MOD betaling vel at mærke...Der skal lidt programmering til, men det kan jeg sagtens klare...

/JPS2MT
Avatar billede cldu Nybegynder
08. december 1999 - 01:57 #5
backslash: *hehe* Jeg sender et til dig for sammenlagt 500 point.

Det er komplet, og lige til at smide på siden. Det har ydermere den funktion, at når et link ikke længere er det nyeste, "collapser" den de før omtalte 100 tegn og bliver til en linie kun. :-) Her kan desuden sættes billeder osv. ind. Se det i funktion på

http://www.compuclub.dk/
Avatar billede vlx Nybegynder
08. december 1999 - 12:43 #6
Cldu: Jeg vil gerne vide hvor du har det fra, jeg menes ikke lige jeg har givet nogen source koden til compuclub siden eller givet nogen lov til at bruge den.

Webmaster på http://www.compuclub.dk
Avatar billede Slettet bruger
08. december 1999 - 14:11 #7
cldu... ahh... 500 er det ikke lidt meget... hva med en chat, som du med garanti ikke har set før på nettet....

"admin funk"dog ikke kick....,. skrivet privat....

Og admin kan se private beskeder.....

Interesseret..???
Avatar billede Slettet bruger
09. december 1999 - 13:44 #8
Var der mulighed for nolge svar..????
Avatar billede cldu Nybegynder
09. december 1999 - 17:07 #9
vlx: erhhh... jeg sagde ikke at det var DIT script, vel? Jeg sagde bare, at man kunne se hvordan det virker på din adresse.

backslash: KLART interesseret!!!! :-)))
Avatar billede Slettet bruger
09. december 1999 - 19:51 #10
cldu...... Oki... Du kan se chatten i aktion på www.backslash.dk

det er den som hedder betachat....

der er i øjeblikket en bug i systemet.... Hvis brugere går uden at logge af bliver deres navne der... men den burde være mulig at fikse......

Se den, og skriv til mig hvis du vil se admin-funktionerne...

chat@backslash.dk

-BackSlash.dk
Avatar billede vlx Nybegynder
10. december 1999 - 08:47 #11
cldu: så kan man da heller ikke se dit scipt i aktion, men et helt andet. Så må du jo bare skrive det lidt mere tydlig at det er et ligende script du har og ikke "Se det i funktion på..."
Avatar billede cldu Nybegynder
10. december 1999 - 09:45 #12
vlx: jeg tager mit forrige svar i mig og ændrer det til "se noget LIGNENDE på compuclub.dk" - ret hyggelig side, forresten! :-)
Avatar billede Slettet bruger
10. december 1999 - 11:03 #13
Var der muligt man  ku få svar på om det var noget I villa af med..???

-BackSlash.dk
Avatar billede Slettet bruger
12. december 1999 - 11:42 #14
Noget tyder på man selv må igang med "papir og pen".....

Jeg lader det stå til tirsdag...
Avatar billede cldu Nybegynder
12. december 1999 - 12:00 #15
backslash: der har været en periode hvor jeg ikke fik mails fra eksperten, så jeg har glemt at følge op på det. Jeg kigger lige på det til imorgen! :-)
Avatar billede Slettet bruger
12. december 1999 - 13:15 #16
det er bare iorden...
Avatar billede Slettet bruger
16. december 1999 - 14:59 #17
Nå... Man ku ikke få noget svar her, så jeg har selv lavet det....

-BacSlash.dk
Avatar billede cldu Nybegynder
16. december 1999 - 16:50 #18
sorry... jeg glemte det i farten... håber ikke det tog dig alt for lang tid?
Avatar billede Slettet bruger
16. december 1999 - 19:41 #19
cldu.. nej da... det tog et par dage, men så blev jeg også den viden klogere....