Avatar billede pazau Nybegynder
02. februar 2008 - 18:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Firefox crasher efter lidt inaktivitet

Hej eksperter.

Jeg har Firefox som standardbrowser, og bruger kun den, da den generelt er den bedste af alle de andre browsere jeg har prøvet.

Men den har et problem, den crasher hvis den bliver for længe på en side, forstået på den måde at hvis jeg ikke indlæser en side et stykke tid efter sidste indlæste side, så lukker Windows Firefox pga. "Programfejl".

Det irriterer mig rigtig meget fordi jeg debaterer meget og derfor bliver længe på en side før jeg indlæser en ny.
Det er ligegyldigt hvilken side jeg er på, så opstår fejlen, og jeg kan ikke hitte ud af hvorfor det sker.

Den har gjordt det lige siden installationen.

Problemet har været værre før nu, da Stavekontrol var slået til, da jeg slog den fra, hjalp det lidt, men dog ikke helt som I sikkert kan forstå.

Min computer kører Windows 2000.

Er der nogen der har et bud på hvorfor den gør det?
Avatar billede w13 Novice
02. februar 2008 - 18:54 #1
Har du prøvet at af- og gen-installere?
Avatar billede pazau Nybegynder
02. februar 2008 - 18:59 #2
Ja det har jeg.
Avatar billede double-g Juniormester
02. februar 2008 - 19:21 #3
Har du også prøvet en total sletning ?

http://mozilladanmark.dk/wiki/Firefox/Ren_geninstallation
Avatar billede olebole Juniormester
02. februar 2008 - 19:33 #4
<ole>

Nu kan det jo også være de pågældende sider, der er kodet dårligt. Nu om stunder bliver der kodet en masse dynamiske sider med konstant opdatering i noget, der efter sigende skal ligne Ajax. Den slags sider kan være yderst ustabile og går ofte ned efter nogen tid. Virker de samme sider i IE?

/mvh
</bole>
Avatar billede pazau Nybegynder
03. februar 2008 - 17:05 #5
<double-g> Prøvede jeg lidt efter dit indlæg i går, men problemet er der stadig.

Har også prøvet Sikker Tilstand, det virkede mens den var i den tilstand, men så var Plugin'et - Adblock Plus - jo slået fra, og hader reklamer mere end noget andet.

<ole> Hvis det er problemet, så ser det desværre ud til at der ikke er så meget at gøre ved det, men siderne virker kun lidt bedre i IE, men IE crasher også, bare ikke så tit som Firefox, men næsten.
Avatar billede w13 Novice
28. april 2008 - 15:46 #6
Lukketid?
Avatar billede pazau Nybegynder
18. september 2008 - 23:24 #7
Problem løst - skiftede til Opera.